Tuesday, July 28, 2015

Maternity things



Assalamualaikum,

Hello semua. Hari ney aku nak share dekat mana nak cari seluar maternity yang ohssem dan cantik? hahaha.. pada pandangan aku ok lah. Harga pun lebih kurang jea dengan seluar maternity scarlet yang selalu korang tengok di memana Aeon Jusco.

Korang pergi dekat link fb diorang ney, Super Mum & Baby World dekat situ korang boleh tengok pelbagai design seluar yang cantik cantik and ohhseem. Bukan seluar jea dia jual, segala barang pregnant dorang ada.

Mana yang duduk area kL and lembah klang tue boleh jea datang terus kea butik dorang seperti yang terdapat dalam fb tue. Kalau tak yakin dengan saiz seluar dorang ada fitting room untuk korang try.

Alamat:

14m, Jalan Pandah Indah 1/23a,
Pandan Indah, 55100 KL

Tel: 03-92026877

Ada lagi satu barang barang maternity yang korang boleh jenguk, Moms House Babyshop kat sini ada jual bra bra maternity yang cantik :) butik dia pun dekat jea, kat shah alam. Alamat macam apa yang ada dalam fb dia tue.

Alamat:

BLOK G-33-G, ALAM AVENUE, 
JALAN SERAI WANGI L16/L, SEKSYEN 16, 
40200 SHAH ALAM, SELANGOR

Dia banyak jual barang barang yang cantik dan rambang mata kalau korang tengok. So pada mummy's to be, boleh datang tengok tengok mana yang cantik dan pau duit suami.. hahaha

Lots of love,
NR