Sunday, October 16, 2011

raya saya yang pertama ...





      dah dua tahun aku tak balik raya kat kampung ... dengan keje yang susah nak cuti ( bila public holiday ) , so agak susah aku nak arrange !! aku terlalu rindukan suasana kampung .. bau tanah ... bunyi bising sedara mara .. suasana malam .. dan yang paling aku rindukan adalah nenek ...
   
      heh .. bunyi macam pelik kan ... aku tak ada transport sendiri .. nak naek bas , memang tak lah .. ( saya PENAKUT ) .. ag pun , kampung agak dalam , so bas tak kan dapat masuk habes .. kuarga plak , dowang memang jenis suka pergi awal dan balik lambat ... cam nea nak ikut ?? co plak bagi cuti ikut mana yang DAN jea .. almaklumlah .. staff melayu ramai kan ... watodoOooo ..


      tapi , alhamdulillah .. raya tahun ney .. dapat juga aku beraya bersama mereka .. haha ... rasa rindu terubat sesangat .. walau pun kat sana , tak macam KL , tapi aku rasa senang ... heh ! macam tak nak balik pun ada .. hahaha ...

 


     ney lah imej aku yang pertama pada raya yang kedua .. heh ! tak kisah lah kalau aku tak nampak manis dengan memakai nye , cuma pada raya tahun ney ..memang tergerak hati untuk menuntut suruhan nya .. ney adalah permulaan pada langkah pertama .. dan seterusnya , harap ia berkekalan .. amin ya rabalalamin .. ~~