Sunday, October 30, 2011

abg halim & kak zura

                                                           assalamualaikum ..

   MOUNINK everyone .. !! heee .. penat semalam still tak hilang ag dah mengedik di pagi hari .. huk .. suke aku lah kan .. semalam yang sangat penat dan letih dan nantok dan mintak di sorong bantal .. cait , macam lah kau urusan kan bella oi !! hehe .. 

   semalam adalah wedding abg halim .. abg halim ney , adalah anak sedara blah abah .. anak kepada mak ngah .. * ney adalah utk peringtan kepada diri sendiri , pada masa akan datang .. hehehe .. ok , wedding ney concepts dea very simple one .. tak semegah wedding sedara yang laen ... coz 5 days before hari bersejarah ney dilangsungkan , ayah abg halim iaitu pak ngah aku sendiri telah pergi menghadap ilahi .. semoga roh beliau dicucuri rahmat .. al-fatihah ...

    so wedding ney , di buat secara ala kadar saja .. cukuplah ngan akad nikah dan majlis kecil kecilan .. pape pun , wedding ney tetap dilangsungkan ngan jayanya .. alhamdulillah .. jadi jugak suami orang abg halim ney .. sepanjang akad nikah dilangsungkan , suasana sedih control keadaan .. pada saat si pengatin nak melafazkan akad , terjurai air mata sebak beliau .. maybe mengenang kan arwah ayah yang tak sempat untuk menyaksikan hari bersejarah ney .. papepun , akad tetap terbalas dengan sekali lafaz saja ..


muke pengantin baru
     
     semoga berbahgia kea anak cucu abg halim ... itulah doa yang mampu aku ucapkan .. bile tengok majlis macam ney depan mata , sendiri yang terasa nerves nye .. dan yang paling best , aku plak yang terasa sebak .. seronok bila kite tengok orang yang baru nak membina masjid , perasaan tue macam bersambung ngan si pengantin .. dan dalam kesayuan sendiri .. ntah sempat atau tak aku merasa perasaan tue .. sebab terkadang , aku nak sangat merasa alam ini .. sabarlah wahai hati .. 



      someday , aku akan sarung jugak baju tue .. kan ?! hehe .. bride to be .. ceyh ! pasan lah sangat ..kahkahkah ! ouh yea .. welcome to family kak zura ~~ !!