Sunday, October 23, 2011

dea lah FLOWERHORN saya !

DOMOKUN aka FLOWERHORN
      
     first of all , aku nak mintak maaf sesangat pada mereka mereka yang berkenaan ..bukan niat nak menyorokkan or menipu .. aku ada sebab kenapa aku buat .. dan aku percaya , tue sememang nye untuk kebaikan aku .. pada aku bearlah orang orang yang tak berkenaan tak taw , tapi bukan di antara kalian lah ( ayat mukabuka ) =.=' ..


     aku tak nak mulut orang mengata , since aku pun dah jarang or dah memang lupe ( sisihkan diri sendiri ) kawan kawan .. so aku taknak menambahkan dosa dosa atau kata perli terkuar dari mulut anakanak nabi muhammad s.w.t ... lebih bersederhana , dari menunjuk .. walau pun harga dea tak mencecah harga sebuah cardinal , tapi aku tetap bersyukur dengan apa yang aku dah hajat dan usaha ... papepun aku tetap nak say soury .. 


     ok .. my baby was born on 011011 .. tapi aku tak dapat pick up , sebab aku pergi holiday lah .. hahah .. terbaek wwoookkk !! the next day baru pick up dea .. heh ! dengan lesen yang dah sebulan aku dapat , terkedek lah dea merangkak atas jalan .. tomey tanat tayang kite neyh !


     orang yang terlibat untuk baby aku ney , dah tentulah my mak dan sapa ag lau bukan si cyg saya .. merekalah yang banyak menolong .. sememang nye , dorang lah orang yang paling aku kasihi ..  maseh mak !! family aku yg lain bukan tak membantu , cume bila berurusan ngan bank ney , banyak benda lah yang kau terkantoi ..


     and malam tadi ( yang sepatutnye 221011 ) , tercapai lah hajat aku nak mencantikkan dea sikit .. heh ! t tak taw lah apa aku nak jawab ngan JPJ nanti .. tapi .. tak kesahlah asalkan dea tak kene panas sangat .. aku pun jenis tak suke kete terang terang .. 


    and special thanks , of course to my beloved dear !! hoOoOooo .. semakin sayang sesangat ney .. ! haha .. dea plak yang excited nak catekkan domo aku .. heh , tak kisah .. sebab duit dea .. haha .. aku hargai sesangat ..