Wednesday, April 27, 2016

Food cup storage baby




Assalamualaikum.


Senang tak nak cari food cup storage untuk makanan baby? Kalau tanya kat aku, jawapan senang jumpa yang mahal susah jumpa yang murah .. hehehew .. Hari ahad yang dah lepas punya lepas, kebetulan kawan mak ada buat kenduri kawen adik dia kat shah alam .. Aku pun terus siap pasang niat, lepas majlis nak chau pergi dekat satu butik ney.


Sebenarnya jenuh jugak aku nak cari yang cantik , yang murah , yang kenan dihati .. heh, usya kat lazada kat 11street kat semua web lah senang .. Bila dah konon nak beli online tue mesti lah harga tak termasuk shipping kos .. search google bukak semua blog mak-mak tengok pulak butik mana yang jual. Ada satu dah kenan kat hati tapi harga mahal plak ..masa tue terus terpikir satu butik kat shah alam ney, sebab biras selalu sangat sebut 


Masa kami pergi tue orang tak ramai. Alhamdulillah sebab cuaca pun agak panas jadi malas nak berlama lama dalam kedai. Beli apa nak jea. Bila korang masuk, staff akan layan korang dengan ramah. Just bagi taw apa yang korang nak diorang akan carikan.


Kelebihan butik ney memang best, setiap barang yang bernilai RM10 kea atas akan dapat diskaun dan kalau nak jadi ahli pun daftar dengan hanya RM10 seumur hidup. Berbaloi dan jimat. Dorang akan bag kad ahli on the spot jugak, jadi kita tak kan tunggu lama. Just isi borang sahaja. Lokasi pun dekat2 jea dengan kawasan keliling dimana kita duduk. Dalam malaysia lah yea, eheh


Korang boleh check kat laman website dorang sendiri >> Butik Tateh

Jadi ini apa yang dapat aku beli:-


Brand Treenie
Rm21.20

Isi Dalam
.
.
.



Saiz 2oz
BIB Plastik
Rm9.00+

Freezer Tray
Rm19.90
.
.
.
.
.
Isi dalam



Barang yang lain aku dah beli dah. Cuma ney jea yang aku nak cari sangat sangat .. eehh ..


Lots of love,
NR