Thursday, September 3, 2015

Maternity Shoot Yang Murah



 Assalamualaikum,

   Kalau ada sesiapa yang nak cari maternity shoot yang murah, korang boleh lah tinjau tinjau dekat facebook mamat ney, Kim Hasri . Kalau tengok dari gaya dan umur lebih kurang 20an. Orang nya friendly sangat, suka buat lawak lawak bodoh? hahaha ... 

   Masa aku berazam nak buat maternity shoot ney, aku search dekat google buka satu satu page. Last last aku jumpa mamat ney. Masa tue dia memang ada buat tawaran lah. Cuba cek kat bawah ney.


RM50/hour Outdoor@Indoor
**WITH add on PHOTO / POSTER Frame / ALBUMS**
"Pre wedding / Post wedding / Majlis berinai / Majlis berendoi / Majlis Cukur Jambul / Akikah / Maternity / Couple / New born / Convo / Birthday / Product / Portfolio / Anniversary / Retirement / Suka - suka / New job / Sibling / Family /Celebration / Group / /dll)"

1 photographer
1 hour
1 dvd pictures
shoot & burn
unlimited pictures
*** Caj Pengangkutan:
Area KL: Free
Luar KL: Caj Travell by Customer
*** RM80/hour without add on (Harga Biasa)
@Beritahu rakan anda..Beritakan ke Seberang
@Like / Comment / Share page kami
@instagram/kim_hasri
@Wasap 017-2465704
Hasil kerja saya:
**Term & Condition apply***

    Ney apa yang aku amek dari FB Kim sendiri. Kalau berminat boleh lah jenguk hasil karya dia kat sana. Gambar dia memang cantik !! Nak kata pro tak tawlah nak komen macam mana. Nanti aku akan share pic yea.

   Dan lagi satu kalau nak cari yang murah korang boleh follow abang amri di FB (Personal) atau di FB . Orangnya sangat masuk kepala. Kitorang mula kenal dengan abg amri masa nak buat wedding shoot. Laki aku lah yang cari orang sana sini, last last dapat jumpa abang ney di mudah.com. Sembang sembang harga pun ok, kitorang decide amek kat dia jea lah.

   Sebabnya masa wedding tue nanti, aku nak video masa akad nikah. Abang neylah paling murah yang kami boleh dapat. NIkah (Photo and video) + Sanding(Photo) + Bertandang (Photo) = Rm22++ kalau tak silap. Murah dan masih under bajet. Dan untuk maternity shoot tue, abang amri ney murah hati sangat nak belanja. Pic dea pun cantik.





    Lokasi di Astaka Morocco, Putrajaya. Abang amri and sekeluarga sangat sangat friendly. So kalau korang nak cari photographer yang murah atau under bajet, boleh pilih salah seorang dari abang abang ney. Dorang bukan buat maternity shoot sahaja, semua dorang buat. Good Luck.

p/s:: Ingat nak buat majlis akikah anak amek salah seorang dari dorang ney :)


Lots of love,
NR