Tuesday, April 1, 2014

=)



      salam dairi ,


       dah lama rasanya tak bukak tak tengok tak belek tak sentuh langsung tentang blog ney ... dah terlalu lama .. dah sampai masuk tahun baru dah .. sampaikan background blog pun boleh hilang .. hahaha .. terpaksa ganti baru .. 

      maafkan saya sebab dah lama tak mengarang .. lappy ada tapi line tenet yang buatkan jantung nak meletup .. sebab tue rasa malas ney melampau , maafkan saya yea .. walaupun followers tak ramai tapi tetap nak habak .. 


       banyak kejadian banyak cerita yang jadi . dunia , diri , keadaan sekeliling .. terlalu banyak sampai malas nak menaip .. hahaha .. ! keadaan aku sama macam dulu .. dulu agak bam bam sekarang badan ada sikit turun lah .. is that a good news or bad ?? eehhemm .. biar hati berbicara .. eewwaaahh .. 


       sekarang dah masuk bulan 4 dah .. last hapdate pun bulan 9 , tebal habuk kat buku aku ney .. insyaallah , aku akan meluahkan mengarang bercerita bagitahu lagi pada buku ney .. yang mana baca entry ney , moga korang sihat sentiasa , bahgia bersama tersayang dan jaga adab diri utk diri sendiri , parents dan Allah s.w.t .. hehehe .. amboii .. =)



lots of love ,
NR