Saturday, August 24, 2013

aku yang dulu bukan lah yang sekarang ..





            dulu , waktu zaman sekolah aku ney nak kata gemuk tue tak lah .. still nampak kurus tapi berisi .. masa tue masih lagi dalam standard school .. masuk sekolah menengah , masa 13 - 16 tahun kalau tak silap lah , still nampak chubby lagi .. sampai masuk 17 dan seterusnya ! aku jadi kurus kering macam nak patah tulang .. hahaha .


2011

2011

2011

2006
               tue koleksi pic tahun 2011 .. yang last sekali tue masa tahun 2006 ( rasanya ) .. gambar tue diambil pun sesaja , hahaha .. acah acah model .. kwweeek ! pic yang second last tue memang nampak ketara kurusnye .. waktu tue memang bebetul cekeding beb .. tak tipu , aku ney jenis makan banyak tapi badan susah nak naik .. orang kata bela hantu jin .. metabolisma tinggi menggunung ..


             berat badan masa tue tak lari dari 48 - 50 .. kalau bukan kurang dari 50 , dea akan maintain .. tak tahu nak cakap sesuai atau tak dengan ketinggian 165 cm .. bagi aku berat 50 tue dah berat sangat dah , tapi pada mata orang , aku kurus cekeding ..


            sampai lah bulan puasa yang lepas , berat aku tak tahu dah naek berapa kg , muka badan memang dah penuh isi .. segala baju seluar dah memang tak muat .. memang dea mintak tukar baru ! tak muat dah cik non oiii ... setiap kali pakai baju kurung yang saez xs - s perut memang mintak nyawa .. ampuunnn ~~


2012 / 2013 ( ogos )



         



                   tadaaaaa ! comey tak kak ton ? hahaha .. yang baju merah tue amek masa last year .. yang baju grey tue , baru amek tadi .. hewhewhew .. gedikss .. nampak kan perbezaan nye .. yang bawah tue adalah bukti perut mintak kaki ... aku kira bertuah jugak , dalam naek badan berisi ney , aku still lagi nampak ' slim ' nya .. lucky me .. =)


lots of love ,
NR